Geplaatst: 23-08-2007 13:13
[87071]in deze c5 zit een standaard navigatie systeem.
nu is het zo dat hij de cd niet altijd wil lezen en je moet hem soms diverse malen er in of uit halen voordat hij werkt.
de vraag is kan de lens vervuild zijn en zo ja is dat op een of andere manier zo tereinigen.
of zit er niks anders op dan het apparaat op testuren.
groetjes jan.