bonende automaat

2 reacties

Merk
Citroën
Model
Saxo
Type
Onderwerp
Motorcode
1400
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-08-2007 0:14

[86722]Citroen Saxo 1.4 Automaat 1997
Als Deze Versnellingbak Van Twee Naar Drie Gaat En Je Geeft Niet Zo Veel Gas,
Dan Hoor Je En Voel Je Een Bonk.
Het Overschakelen Gaat Als Het Ware Niet Echt Soepel.
Als Je Het Gas Er Goed Ophoud. Bijvoorbeeld Gewoon Volgas,dan Gaat Het Prima.
Is Dit Normaal Of Hebben Bijna Alle Automaten Dat???
Bakolie En Filter Zijn Al Vernieuwd!!!