Geplaatst: 16-11-2005 22:12
[42563] Goedenavond,
Vanmiddag klant gehad die vroeg om org. achteraf inbouw van cruise-control van zijn astra G 2.0 DTH van 2000 uitv. CDX.
Is dit op te lossen door enkel een schakelaar te monteren en evt. in te lezen? Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.
René