Geplaatst: 03-10-2007 17:06
[89797]Heb hier een S40 1.8 16v staan waarvan de kachel soms zomaar koude lucht gaat blazen. Nu werkt alles goed natuurlijk. Er zit een geregelde airco op ( 3 draaiknoppen met een automatische stand ) Klant meent dat het gekomen is nadat we vorige week de airco opnieuw hebben afgevuld ( zat wat te weinig in maar niet schrikbarend en was gewoon onderhoud)
Koelmiddel is op peil en mijn KTS komt niet in de airco regeleenheid (kent hij niet)
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groet,
René