navigatie

4 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
e52
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-10-2007 19:49

[90153]hallo

wie zou mij kunnen helpen.

ik heb een carin navigatie gekocht. en heb een paar probleempjes.

ik moet nog de tachosignaal aansluiten, maar welke draad moet ik hebben achter op de radio. ze zeggen de zwart/witte draad maar die heb ik er niet bij zitten achter op de radio.

maar er staan wel nummers op de stekker van de orginele bmw radio.

en heb ik nog een vraag waar moet de instellingen van de navigatie op staan.

ik heb geen verlichting en achteruit aangesloten.

moeten die dan op act_low of act_high staan.

groetjes dennis