Geplaatst: 07-10-2007 12:10
Uitlaatspruitstuk wordt binnen 2 minuten ROOD Gloeinend en stasionair 1500 toeren .
Ik heb hem uit laten lezen bij de dealer .
De volgende foutcodes bleven er in zitten: P0030,P0107 en P1107
Dus de MAP sensor,heb ik vernieuwd maar blijft hetzelfde
P.S. Uitlaat is niet verstopt !!
Auto loopt niet op gas..
Wie weet wat...?????