Geplaatst: 17-11-2005 20:34
[42636] Ik heb hier een auto met celisringen/angeleyes(stadslichtringen) in de koplampen, deze branden bij stadslicht/dimlicht en grootlicht, er zitten 2 ringen per koplamp, mag dit voor de apk?
ik heb gezocht in mijn apk boek maar word er ook niet echt wijzer van.
weet dat 4 stadslichten niet mogen , maar als ik hier de 60% regeling op los laat dan weet ik niet zeker of je ze wel als 4 lichten mag rekenen.
Ik zelf denk dat ik ze af moet keuren, maar hoe denken jullie erover?