loopt op 3 cil

22 reacties

Opgelost

Merk
Renault
Model
Kangoo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.5
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-01-2007 22:37

wie kan mij helpen in okt heb ik een distributieriem vervangen kort hierna ging het storings lampje branden als de motor op 3000 toeren loopt klant vond dit geen probleem maar nu loopt hij op 3 cil rij je met de auto loopt hji goed bij de daeler kon dit aan de nokkenasspie liggen deze gecontr maar is goed nu krijg ik de motor niet meer aan de praat nu is mjin eerste vraag moet de hd pomp ook op tijd staan. bvd