Geplaatst: 17-01-2007 22:37
wie kan mij helpen in okt heb ik een distributieriem vervangen kort hierna ging het storings lampje branden als de motor op 3000 toeren loopt klant vond dit geen probleem maar nu loopt hij op 3 cil rij je met de auto loopt hji goed bij de daeler kon dit aan de nokkenasspie liggen deze gecontr maar is goed nu krijg ik de motor niet meer aan de praat nu is mjin eerste vraag moet de hd pomp ook op tijd staan. bvd