Geplaatst: 18-07-2004 11:33
De auto snokt vooral in tweede en derde versnelling bij een bepaald aantal toeren. Ik heb het geheugen uitgelezen met mijn foutcodelezer, doch zijn er geen storingen aanwezig in het systeem. De letters in het chassisnr zijn 'cwjyf'. Ik denk aan dat het probleem kan verholpen worden door nieuwe software te installeren. Wie weet hier raad mee?