3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-07-2004 7:30
[15752] We kregen een Previa binnen voor een beurt. Onder de motorkap zit een olietankje met 2 liter olie. Wat is de functie hiervan en moet dit ook ververst worden? Olie gaat er niet uit bij aftappen carter.