Geplaatst: 20-07-2004 14:55
[15809] Als ik de ventilatie aan heb staan warm of koud en ik ga stil staan met de auto, komt er een vreemde geur uit de kachel. Airco is gecontroleerd , vertoonde geen lekkage, afwateringskanaal is ook niet verstopt, airco is ook gereinigd, niets helpt reuk blijft bestaan en dus alleen bij stilstand.
Lijkt wel op diesel maar ik kan het niet precies thuisbrengen, kachel systeem is gesloten dus kan er ook niets vanuit de motorruimte binnen komen. En nogmaals onder het rijden geen problemen, kachel en airco werken ook 100%.
Wie herkent dit probleem, dealer kan het ook niet thuisbrengen.