Geplaatst: 23-07-2004 19:23
[15933] Het betreft dus een e30 318IS (16 klepper)
De auto was voorheen, starten en lopen. Maar na een weekje stilstaan vonkt deze niet meer, nu is het zo dat er een aparte ontsteking opzit `zo`n vierkantekast met de bobine er onder, en geen rotor`.
Zelf denk ik dat de sensor op de krukas, (bdp) sensor de geest heeft gegeven. Maar dat is niet zeker.
mischien komt het jullie bekent voor ofz.