Geplaatst: 26-07-2004 10:52
[16017] Hallo,
Sinds kort is de snelheidsmeter van mijn vito 110cdi uitgevallen (alleen de naald v/d snelheidsmeter,de rest van de tellerklokunit is in orde)
Wie kan me vertellen waar ik moet zoeken?
Mvr Gr Olaf van Vilsteren