Geplaatst: 28-07-2004 0:17
De bus loop prima, maar als er vermogen wordt verlangd doet hij het niet zo best. Als de klant er een beladen aanhanger achter doet en een aantal km er mee rijd zak hij weg en loopt dan op 4 of 3 cillinders en gaat wit roken, volgens mij is het de koppaking. Als hij de aanhanger afkoppeld en bus laat afkoelen loopt hij weer als vanouds. Wie kent dit probleem.