Geplaatst: 21-11-2005 17:27
[42901] de vraag staat er eigenlijk al
past een motor die orgineel vanaf een schakelbak afkomt zo 1,2,3 op een automaat bak, motor is kapot en heb wel een motor gevonden, maar die komt van een schakelbak af. nu heb ik horen zeggen dat het geheel iets anders is met de gasstangen of iets dergelijks. ook de koppeling zou er niet helemaal goed op gaan of iets, kan iemand mijn hier uitsluitsel op geven.
advies bij demonteren en monteren ook welkom
groeten lennart bor