Geplaatst: 16-04-2007 20:16
Hallo,ik Zit Omhoog!!!!!!!!!!!!!
Deze Auto Pakt Zowel Koud En Warm Soms Heel Slecht Aan Eerst Onregelmatig Met Heel Veel Rook.
Ik Heb Kleppen Gesteld 20-40,controle Lucht In Systeem,gloeispiralen.
Bdp Sensor En Starter Vervangen.
Auto Geeft Geen Foutcode.
Aanslepen Pakt Ie In 1 Keer Goed Aan En Rijd Verder Eerste Klas.
Wie Helpt Ons?