Geplaatst: 31-01-2007 9:40
Je hebt het caterontluchting potje daar gaat een dikke slang direct naar de motor een slang naar de luchtinlaat
en een ijzerenbuis die achter de motor naar het carter gaat.nou is mijn vraag wat doet die ijzerenpijp en komt
het wel vaaker voor dat deze olie lekt.