Geplaatst: 01-02-2007 8:44
[73320] Goedemorgen,
Deze auto valt te ver terug in toeren bij intrappen van koppelingspedaal. Soms valt motor zelfs uit! Dit ken ik niet van deze HDI's. uitgelezen met KTS geeft onbekende fout 0704 .
Volgens mijn gegevens is dit de koppelingspedaal sensor. Deze werd niet bediend maar deze heeft volgens mij ook geen functie als auto geen cruise control heeft.
Wel heb ik hem dmv een trekstripje continu even bediend maar dit geeft geen resultaat.
Aan het brandstofsysteem zijn geen uitwendige lekkages waarneembaar.
Wie weet meer.
René