Geplaatst: 22-11-2005 22:41
Hallo, Ik heb hier een golf 3 met een 1.8 abs motor.
De motor slaat niet aan , ik heb wel alle controlelampjes op het dashboard. Als hij op contact staat hoor je de bobine en iets in de verdelerkap constant tikken.
bij op contact zetten hoor ik de brandstofpomp NIET lopen , moet dit wel ??
Wat kan dit zijn ???