Geplaatst: 23-11-2005 16:13
[43052] beste collegas wij hebben hier een saab 9-5 uit 97 met een 2.0L 16v. weet er iemand waardoor de stationere toerental bewaakt word op moment dat er verbruikers zoals kachel of stuurbekrachtiging bij komt zakt de stationeer toerental omlaag dus hij slaat met in parkeren en zo af waar kan ik deze probleem het beste zoeken?mischien handig omte weten inlaatspruitstuk is afgeweest moet ie michien opnieuw ingeleerd worden? bedankt alvast voor mee denken .
.