Geplaatst: 18-04-2007 18:16
[78733] Auto door ANWB binnen gebracht met koppelingspedaal op de vloer, met de klacht "koppeling doet het niet"
Pedaal met de hand omhoog gehaald en bij intrappen werkt ie weer. Proefrit gemaakt, grijpt goed aan zonder slippen.
Koppeling wordt hydraulisch bediend, lekt geen remvloeistof. Wat zou dit geweest kunnen zijn?
m vr gr, Wim