Koppelingspedaal op de vloer

9 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
66KW
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-04-2007 18:16

[78733] Auto door ANWB binnen gebracht met koppelingspedaal op de vloer, met de klacht "koppeling doet het niet"

Pedaal met de hand omhoog gehaald en bij intrappen werkt ie weer. Proefrit gemaakt, grijpt goed aan zonder slippen.

Koppeling wordt hydraulisch bediend, lekt geen remvloeistof. Wat zou dit geweest kunnen zijn?

m vr gr, Wim