10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-04-2006 8:15
[55029] Berlingo 1.9D 2002 gaat vanzelf uit 3e versnelling.
Wie weet wat het probleem c.q. oplossing is ???
Bij voorbaa dank.