Geplaatst: 01-05-2006 21:59
bij deze auto 180.000 km zit er een rammel in de motor( je zou denken dat het een diesel was) geluid is hoorbaar boven in de kop bij 4e cil .compressie is goed en motor loopt ook goed .zit zelf te denken aan verstelbaar inlaat tandwiel nokkenas.gaan deze veel kappot??