Geplaatst: 23-04-2007 21:28
[79034] Heren
Ik heb hier een A classe binnen gekregen waar de batterij van vervangen werd zo blijkt van de eigenaar.
De ruiten doen het niet meer wanneer de bestuurders ruit een 2 de maal gebruikt wordt (staat in zijn contact)
Ik heb de ruiten individueel in schakelstand 1 eerst omlaag laten gaan tot de 'click' en vervolgens omhoog tot de 'click' om te programmeren. Vervolgens in stand 2 laten zakken en omhoog laten gaan maar als je vervolgens weer een beweging wil laten uitvoeren door een van de ruiten doen ze niets meer. Je moet het contact uitzetten en vervolgens opzetten om het zaakje weer even in beweging te krijgen.
WIE KAN RAAD BRENGEN AUB
Bedankt alvast voor jullie reacties !