Geplaatst: 23-11-2005 19:50
Hallo audi kenners
Ik heb eeb audi 90 5cil NG motor die op de noodloop gaat draaien
Steeds de accupool loshalen is geen optie.
Heeft iemand een goede tip
De computer kan ik niet uitlezen, en volgens mij kan dat ook niet.
ik wacht met spanning af.