6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-11-2005 12:15
astra 2l 16v di startslecht bij tempratuur boven de 5graden
hij start goed als hij gloeid heb hem bij opel uitgelezen en geen fout codes ze hebben het nog nooit meegemaakt?