Geplaatst: 05-05-2006 16:59
Hallo allen,
De Espace gaat op willekeurige momenten horten en stoten. Het lijkt een electronisch probleem.
Hij geeft veel foutcode"s, van inspuitsysteem tot automaat. Na wissen gaat het weer 150 km. goed.
Als de storing aanwezig is, zit er geen trekkracht in de motor. Door heel langzaam gas te geven
kun je 100 km.p/u halen. Wie heeft er enig idee?
Groet
Bert Pennock