Geplaatst: 10-05-2006 22:24
[55842] snelheidsmeter valt uit ,en meteen gaat t abs en t down hill lampjes branden , wie heeft goede raad , we kunnen t abs zelf niet uitlezen , bij rover kregen we ook geen fatsoendelijk antwoord , wie heeft dit al eens meegemaakt , de auto komt devolgende week binnen , wie heeft goede raad , gr Ron