Geplaatst: 25-05-2007 16:10
[81007] hallo
ik heb een probleem met een twingo semi automaat, als je bij een koude motor de sleutel omdraaid gebeurd er niets de stratmotor laat niets van zich horen . na een minuut of 5 klooien met de sleutel doet hij het en dan vervolgens de gehele dag geen probleem tot de volgende dag weer hetzelfde geklooi. ik heb het stekkertje van het startrelais en daarna ook de startmotor vervangen maar helaas zonder resultaat
wie heeft er nog een tip
alvast bedankt Marcel