Geplaatst: 28-11-2005 15:18
[43410] Van een golf 4 1.6 gaat het ledje in het portier niet knipperen als je hem op slot zet. Er zit een texalarm op, dus met afstandsbediening, heeft dat er mee te maken of zit het ergens anders in? De binnenverlichting reageert wel goed.