ledje portier

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-11-2005 15:18

[43410] Van een golf 4 1.6 gaat het ledje in het portier niet knipperen als je hem op slot zet. Er zit een texalarm op, dus met afstandsbediening, heeft dat er mee te maken of zit het ergens anders in? De binnenverlichting reageert wel goed.