Geplaatst: 14-05-2006 11:40
[56038] Storing gehad in verwarmingselem.brandstof.
Stekker los en nieuwe RE gemonteerd.
Geen communicatie tussen RE en XR25
Alle! draden van RE gecontr. op isolatie en geleiding.
Met externe voeding op brandstofrelais loopt de motor wel
en kan ook uitgelezen worden.
Relais worden niet aangestuurd vanuit RE.
Iemand nog een idee?