Geplaatst: 30-05-2007 18:09
komt het vaker voor dat er een koppakking kappot is bij deze isuszu motoren.heb er hier 1 die vrijwel meteen druk opbouwt.lektest uitgevoerd en die geeft aan dat er uitlaatgassen bij de koelvloeistof zitten.en is het dan de voorste of de achterste kop.of een kwestie van alle twee vervangen