Geplaatst: 30-05-2007 18:48
[81368]Een vraagje bij deze exel hoor je stationair en met het toerental toenemend sissend geluidnet of er ergens lucht wordt aangezogen (geblazen) ook klaagt de bestuurder dat zij uitlaatgassen ruikt.
uitlaat is dicht zou het iets met de egr klep kunnen zijn ?
Gaarne een suggestie, komt mischien iemand bekend voor?
gr jan