10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-06-2007 23:09
Turbo was stuk. We hebben een nieuwe geplaatst en na 1 kilometer was de nieuwe ook stuk.
Oliedruk is goed, de retourolie ook goed.Alles gekuist voor we er een nieuwe ingeplaatst hebben.
Wie weet een oplossing?