Turbo stuk

10 reacties

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1900 CDI
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-06-2007 23:09

Turbo was stuk. We hebben een nieuwe geplaatst en na 1 kilometer was de nieuwe ook stuk.

Oliedruk is goed, de retourolie ook goed.
Alles gekuist voor we er een nieuwe ingeplaatst hebben.

Wie weet een oplossing?