Geplaatst: 02-06-2007 20:25
[81548]In deze auto zitten er gaten (roosters in de portieren) voor inbouw luidsprekers. De luidsprekers zitten er niet in. Heb de roosters er uitgehaald maar zie geen draadjes liggen.Zijn deze voor gemonteerd????????????
In het radio inbouw paneel ligt een stekkerblok met de volgende kleuren: Blauw-Wit
Zwart-Wit
Rood-Wit
Wit-Blauw
Bruin-Rood
Dikke Bruin
Verder liggen er los (ORGINEEL) : ROOD
ZWART
BLAUW
WIT
Zit er ook op deze auto een draad voor bekrachtiging Antenne??
Ligt er ook een geschakelde + (contact uit radio uit)
Graag reactie.