Geplaatst: 25-05-2006 0:29
[56757] Hallo,
Het lampje van de motormanagement brand en heb dit uit laten lezen. Het probleem is code 03. Storing in circuit afsluitklep inlaatlucht. Verder kreeg ik te horen dat de VSV SENSOR????waarschijnlijk defect is. Mijn vraag is of iemand weet waar deze sensor zit enof deze 2e hands te krijgen is. Heb bijna alle onderdelen Toyota demontagebedrijven al afgebeld. Verder kon de dealer niet aangeven welke sensor het nou precies is. Heb wel alle vacuumslangetjes los gekoppeld en uitgeblazen.
De auto rijd verder als een trein. ALs ik de accupool een nacht loskoppel dan duurt zeker een week of 1,5 voordat het lampje weer gaat branden. Dit gebuert trouwens allleen als ik een kort stukje rijd. Wie kan mij helpen bij het probleem om dit op te lossen.
Groetjes MK