distributieriem vernieuwen, .........

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-07-2004 10:23

[15106] Hoe moet ik beginnen met het vervangen van de distributieriem, van deze auto. De motor ligt in lengterichting van de auto. en de krukaspoelie ligt ongeveer 1 cm van de radiateur verwijderd. Het lijkt wel of de radiateur (lees bumper) compleet verwijderen moet om erbij te kunnen. Wie heeft tips of opmerkingen.

Alvast bedankt.

Is er trouwens een vraagbaak van deze auto's, (na 1998)??