Geplaatst: 02-08-2004 20:19
[16305] Het motorstoringslampje ging bij deze auto een week of 3 geleden plotseling branden.Uitgelezen kwam er kode 115 te voorschijn wat zou duiden op een storing in de temperatursensor, zonder bekende oorzaak.Gereset en het gijg 3 weken goed.Vanmiddag komt de klant weer terug na een rit van 150 km en de motorstoringslamp ging weer branden, maar tegelijkertijd werkte de climat control niet meer goed.Even voor het storingslampje ging branden ging de aanjagermotor even automatisch harder draaien.
Weer uitgelezen en weer kode 115, temperatuursensor.Herkent iemand dit verschijnsel in combinatie met het uitvallen van de climat control?We hebben hem weer gereset en alles doet het nu weer gewoon en storing komt ook niet direkt terug, dus vrees dat de klant eerst weer een beste rit moet gaan maken om de storing weer terug te krijgen.
Alvast bedankt voor evt. reakties.