Geplaatst: 05-07-2004 17:20
[15201] Auto heeft geen vermogen.Heb al 2 mazdadealers de auto uit laten lezen,maar zonder resultaat.Gisteren had ik opeens de druk terug,maar vanochtend was alles weer hetzelfde.Schone filters,uitlaat is losgeweest ivm catalisator,riem gecontroleerd.