Geplaatst: 10-07-2004 22:06
[15431] mijn vraag is kan ik de remblokken en de remschoenen van een w168/A140/moeiteloos vervangen of krijg ik ook het probleem dat de rem klouwen dicht slaan wie kan mij vertellen welke volgorde ik moet aanhouden of wat mij te wachten staat.
groetjes .JW