Geplaatst: 28-11-2005 21:55
[43453] hallo, ik heb een golf 2.0 (2e) als ik over wil schakelen houd de motor soms even in ( een soortement happering ) tijdens het optrekken zelf heeft hij hier ook wel eens lanst van, op het luchter filter huis zit een lucht regelklep ik denk zelf dat er hier iets mee mis is.... iemand met dit probleem ervaring?