Geplaatst: 28-11-2005 22:05
[43456] Airbag lampje brandt, uitgelezen massasluiting paasgierszijde.
Inderdaad na demontage vna de r voorzitteing en bedrading is de (bruine)massakabel weggesmolten. Er is zo te zien nergens iets op aangesloten geweest. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en wat kan de evt. oorzaak zijn?
Alvast bedankt.