Geplaatst: 01-12-2005 18:57
[43653] ik heb een vanette uit 2000 en zodra ik ga rijden en hem laat rollen in zijn 2 dan klikt er een relais onder mijn dashboard.
mijn verlichting gaat tijdens dat klikken ook knipperen.
weet iemand wat dit kan zijn??????