Geplaatst: 08-06-2007 9:41
[81897]ik heb hier een espace die bij het optrekken in elke versnelling een
fluitend,blazend lawaai maakt,ikzelf denk dat er ergens een lek zit tussen turbo en intercooler of inlaatspruitstuk.herkent iemand dit probleem?thanks gerrit