Geplaatst: 31-05-2006 19:29
[57209] Deze auto wil moeilijk schakelen moet veel toeren maken en heb vorige keer olie vervangen toen schakelde de auto goed en reed ook goed maar nu doet ie weer misschien is het mechanisch ofzo dat ga ik nakijken en die auto heeft maar 138.000km gelopen en problemen met is dat wel normaal ...??