Geplaatst: 09-06-2007 0:48
[81941]Hallo,
Deze vento heeft 4 elektrische ramen. Het probleem zit r.a.
Dit raam werkt goed via de schakelaar boven de asbak en ook via de schakelaar in de r.a. deur.
Het probleem doet zich voor als je via de comfort bediening (via het slot in de deur) de ramen open of dicht wilt doen. De andere 3 ramen gaan wel open of dicht alleen r.a. niet.
Voor iemand bekent ?
afz. Jordy