Geplaatst: 10-06-2006 20:17
[57840] Bij het accelereren durft de motor snokken. En wanneer men dan in de achteruitkijkspiegel kijkt, ziet men een grote zwarte wolk. Ik denk aan de EGR-klep. Ik heb het vaccüumdarmpje al verwijdert en afgestopt op de EGR-klep, maar het probleem blijft bestaan. Moet ik de klep volledig verwijderen en het gat dichtmaken? Het is nog een systeem met een lucaspomp gemonteerd op de motor. Het gaat om het model met de plastic voorvleugels.
Kilowatt: 47
Wie kan me helpen om het snokken te verwijderen, dat zich niet altijd voordoet...de auto start goed, dus hij zuigt geen valse lucht aan.