Geplaatst: 07-07-2007 14:03
[83953]Hallo ik heb het volgende probleem .
na het afstellen van de motor ,krukas 45 graden en nokkenassen door middel van een 6 mm boortje door lager kap en in het nokkenastandwiel te hebben gezet zet ik de ketting weer inelkaar .
Alles staat dus op tijd , echter wanneer ik de motor start slaat deze wel gelijk aan maar loopt niet mooi
Na controle bleek dat de motor niet meer op tijd staat .
hoe kan dit.
groet Jurjen