Raambediening rechter zijde werkt niet.

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Sharan
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-12-2005 20:11

[43875] Bij bovenstaande auto het volgende probleem: de elektrische raambediening aan de rechter portieren (voor en achter) werkt niet. Het lijkt er op dat ik het raam wel omhoog kan krijgen want als ik een schakelaar indruk voor "raam sluiten" dan hoor ik de motor wel tikken. Maar als ik de schakelaar indruk voor "raam openen" dan gebeurt er niets. Het maakt niet uit welke schakelaar gebruikt wordt. De bedrading tussen deur en deurstijl heb ik gecontroleerd en deze was in orde. Wie heeft een idee. Vr. gr. Maikel.