Geplaatst: 05-12-2005 0:16
[43894] hallo ,
ik heb hier een omega 2.5 td van 2000 nog oude type.
deze geeft steeds op het dashboard de melding "koevloeistof control. weet iemand van jullie waar hiervan de zender / opnemer zit?? zit niet op expansievat.
gr. peter